Obchod

Doprava a platba

MOŽNOSTI DOPRAVY:

Osobní odběr – Výškovická 2977/25 Ostrava 70030 – ZDARMA; Osobní vyzvednutí možné po předchozí telefonické domluvě v Po-Pá v čase 9-15h. Možnost platby hotově, kartou, QR platba.

Doručení balíku přepravcem
Zásilkovna (doručení na adresu) – balíček Vám doručí kurýr na Vámi zvolenou adresu obvykle do 1-2 pracovních dnů od okamžiku expedice. V den doručování Vám přijde sms s orientačním časem doručení. Sledovat svůj balík můžete na https://www.zasilkovna.cz/.

Zásilkovna (výdejní místa, Z-BOX) – balíček Vám bude doručen na Vámi zvolenou pobočku obvykle do 1-3 pracovních dnů.

Cena za přepravu je stanovena při procesu Výběru dopravy v rámci košíku a je zahrnuta do celkové ceny objednávky.

 

MOŽNOSTI PLATBY:

Dobírka: Platba na dobírku znamená, že za balíček zaplatíte přímo poštovnímu doručovateli nebo kurýrovi přepravní služby, který Vám zásilku přiveze. Cenu balíčku uhradíte hotově při převzetí.

Platba převodem na účet: Zvolíte-li platbu převodem na účet, zašleme Vám podklady pro provedení platby na Váš email. Jako variabilní symbol platby je potřeba vždy uvést číslo objednávky. Po připsání platby na náš účet objednávku odešleme. Berte prosím na vědomí, že platby složenkou neakceptujeme. V případě, že Vaši platbu neobdržíme do 10 pracovních dnů, budeme nuceni objednávku stornovat.

Online platební kartou (https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou) nebo online bankovním převodem (https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody), prostřednictvím Platební brány: Tuto možnost zvolte při volbě způsobu platby. Poté bude objednávka potvrzena a budete přesměrování do platebního rozhraní.

GPay, Apple Pay, Paypal prostřednictvím Platební brány.

Poskytovatel služby Platební brány:
Comgate a.s. https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
Pro dotazy nebo reklamace k platbám využijte kontakty:
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267.

Top